Monday, March 7, 2016

First Japanese Post!

Hello again everyone, and welcome back to the Stir-Fried Tango.

Sorry about my last post. I have started to gather together some organized things I will post about in the future, and I will also try and have pictures taken before I make the post.

Again, Sorry.


こんにちは。私はリチャードだ。よろしくお願う。このページはStir-Fried Tangoだ。このブログで私は色々なことを話しますつもりだ。最近、私はあまり日本語を使わない。将来にもっと日本語を使うつもりだ、でも今私は上手じゃないだ。あなたは私に日本語を教えてください。

Also I updated the last post to include some photos.

No comments:

Post a Comment